Pāriet uz galveno saturu
  • LAT
  • ENG
  • Sākums
  • Pakalpojumi
  • Klienti
  • Stāsti
  • Kontakti
  • Eurocom Worldwide
    • Par tīkla aģentūrām

“Eurocom Worldwide” paplašina savu PR aģentūru tīklu visās portugāļu valodā runājošās valstīs

25. janvāris, 2023 pl. 20:00
Screenshot of EMG Homepage

“Eurocom Worldwide” paziņo par sava neatkarīgu privātu PR un mārketinga aģentūru tīkla turpmāku paplašināšanu, iekļaujot visas “CPLP” valstis (Portugāļu valodas valstu sadraudzība). Globālais sabiedrisko attiecību tīkls, kura kompetence koncentrējas B2B un tehnoloģiju nozarēs, savā plašajā saimē uzņem aģentūru “Media em Movimento”. Tās galvenā mītne atrodas Lisabonā, Portugālē, un tās galvenā loma būs pārstāvēt “Eurocom Worldwide” tīklu Portugālē, Angolā, Kaboverdē, Gvinejā-Bisavā, Ekvatoriālajā Gvinejā, Mozambikā, Santomē un Prinsipi un Austrumtimorā.

Portugāles sabiedrisko attiecību aģentūrai “Media em Movimento” ir desmit gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā, strādājot ar dažādiem uzņēmumiem, piemēram, ar “MVU” un starptautiskajiem uzņēmumiem, kā arī jaunuzņēmumiem. Aģentūrai ir bagāta pieredze tehnoloģiju, aviācijas un tūrisma jomā, B2B un B2C tirdzniecībā.

“Eurocom Worldwide” tīkla direktore Izabela Radvana (Isabel Radwan) atklāj: “Mēs “Media em Movimento” saredzam proaktīvu tīkla biedru ar lielisku pārklājumu un kontaktiem visā Portugālē un portugāļu valodā runājošās valstīs, kas specializējas komunikācijā, plašsaziņas līdzekļos un sabiedriskajās attiecībās, kā arī stratēģijā un satura veidošanā.”

Aģentūrai “Media em Movimento”, kas specializējas mediju attiecībās un reputācijas pārvaldībā, ir ilgstoša pieredze darbā arī Āfrikas valstīs un Brazīlijā, kur tā strādā jau kopš 2018. gada. Taču atbildība par Brazīlijas tirgu un klientiem “Eurocom Worldwide” tīkla ietvaros paliks esošajai dalībaģentūrai “Grupo CASA”.

Aģentūras “Media em Movimento” dibinātāja un izpilddirektore Mafalda Markesa (Mafalda Marques) stāsta: “Mēs esam patiesi priecīgi integrēties globālajā PR tīklā “Eurocom Worldwide” un sniegt ieguldījumu B2B tirdzniecības paplašināšanā CPLP valstīs.”

Jaunākie ieraksti

  • Kad jums plānots stereotipu audits?
    3. dec. 2024
  • 21. Eurocom Worldwide konferencē pievēršas mākslīgā intelekta potenciālam un jaunām PR aģentūru vadības pieejām
    20. sep. 2024
  • "The Recognition Group" Austrālijā atver "Sovereign"
    6. jūn. 2024
  • Korporatīvās ciltis
    17. mai. 2024
  • Galvenās B2B komunikācijas tendences 2024. gadā
    21. mar. 2024
  • Eurocom Worldwide tīklā uzņem Lighthouse PR
    9. feb. 2024
  • Maiks Meinards iecelts par Eurocom Worldwide priekšsēdētāja vietnieku
    12. dec. 2023