Pāriet uz galveno saturu
  • LAT
  • ENG
  • Sākums
  • Pakalpojumi
  • Klienti
  • Stāsti
  • Kontakti
  • Eurocom Worldwide
    • Par tīkla aģentūrām

“Eurocom Worldwide” tīkla dalībnieki turpina plūkt laurus

14. jūnijs, 2022 pl. 16:27

“Eurocom Worldwide” 28 dalībnieku vidū ir daudz godalgotu aģentūru. Vairākas globālā PR un mārketinga komunikāciju tīkla “Eurocom Worldwide” aģentūras 2022. gadā ir saņēmušas iespaidīgu nacionālo un starptautisko komunikācijas balvu skaitu Eiropā, ASV un Tuvajos Austrumos.

Ieskats dažu “Eurocom Worldwide” dalībaģentūru 2022. gadā saņemtajos apbalvojumos un nominācijās:

“Gabriel Marketing Group”, ASV un Kanāda

  • Trīs zelta “Communicator Awards” izcilības balvas
  • Viena sudraba “Communicator Awards” balva par izcilību;
  • Viena platīna “Hermes Creative Awards 2022” balva;
  • Divas zelta “Hermes Creative Awards 2022” balvas;
  • Viena platīna “Ava Digital Awards 2022” balva;
  • Divas zelta “Ava Digital Awards 2022” balvas.

“Konektor”, Čehija un Slovākija

  • Viena “SABRE Awards 2022” nominācija;
  • Piecas “Czech PR Awards 2022” nominācijas.

“Napier”, Apvienotā Karaliste

  • Nākotnes aģentūras apbalvojums B2B mārketinga izstādē “Marketing Expo California 2022”.

“Orient Planet”, Tuvie Austrumi

  • “Stevie Awards 2022” apbalvojums Tuvajiem Austrumiem un Ziemeļāfrikai.

“Schwartz Public Relations”, Vācija, Austrija, Šveice (DACH)

  •  Labākā aģentūra, kurā strādāt, apbalvojums “DACH at SABRE Awards 2022”;
  • Labākā DACH konsultanta nominācija “SABRE Awards 2022”.

“Uniomedia”, Ungārija un Singapūra

  • Viena sudraba SABRE balva 2022;
  • Piecas “SABRE Awards” 2022 nominācijas.

“Pēdējie divi gadi daudzām “Eurocom Worldwide” aģentūrām ir bijuši īpaši veiksmīgi. Daudzi mūsu dalībnieki ir piedzīvojuši ievērojamu klientu portfolio, ieņēmumu un komandas pieaugumu. Šo panākumu atslēga ir mūsu biedru tirgus zināšanas un viņu komandu komunikācijas prasmes, un to pierāda arī aģentūru iegūtie apbalvojumi un nominācijas. Mēs, “Eurocom Worldwide”, lepojamies ar to, ka esam globāls, rūpīgi atlasītu PR aģentūru tīkls, kas strādā visos pasaules kontinentos un kuru īpašā kompetence ir B2B un tehnoloģiju tirgus segmenti,” stāsta “Eurocom Worldwide” tīkla direktore Izabela Radvana (Isabel Radwan).

Jaunākie ieraksti

  • Kad jums plānots stereotipu audits?
    3. dec. 2024
  • 21. Eurocom Worldwide konferencē pievēršas mākslīgā intelekta potenciālam un jaunām PR aģentūru vadības pieejām
    20. sep. 2024
  • "The Recognition Group" Austrālijā atver "Sovereign"
    6. jūn. 2024
  • Korporatīvās ciltis
    17. mai. 2024
  • Galvenās B2B komunikācijas tendences 2024. gadā
    21. mar. 2024
  • Eurocom Worldwide tīklā uzņem Lighthouse PR
    9. feb. 2024
  • Maiks Meinards iecelts par Eurocom Worldwide priekšsēdētāja vietnieku
    12. dec. 2023