Logo image
Visi darbi

HIViņš, sadarbībā ar AGIHAS & GlaxoSmithKline

HIV Latvijā joprojām ir stigmas apvīta diagnoze, kas attur cilvēkus notestēšanās un ārstēšanās. Sabiedrībā trūkst cilvēku ar HIV diagnozi piemēru unpieredzes stāstu, šie cilvēki joprojām lielākajai sabiedrības daļai ir neredzami, tāpēc informētība joprojām ir zema, mīti un stigma turpina pastāvēt.

Lai to mainītu, mēs radījām HIViņu  – izdomātu, taču dzīvu un atpazīstamu Instagram influenceri, kas simbolizē vairāk nekā 6000 Latvijas iedzīvotāju, kuri dzīvo ar HIV. Viņa mērķis ir normalizēt HIV kā pārvaldāmu veselības stāvokli, veicināt testēšanos un mazināt stigmu.

Izmantojot personīgu stāstījumu, interaktīvas jautājumu un atbilžu sesijas un sadarbību ar ekspertiem, HIViņš palīdzēja padarīt HIV tēmu redzamāku un saprotamāku. Sešu mēnešu laikā kampaņas rezultāti pārsniedza gaidīto – pieauga auditorijas sasniedzamība un iesaiste, kā arī HIVIņa Instagram profila sekotāju skaits.

Auditorijas atsaucība pierādīja: klusēšana vairo stigmu, bet atklāti stāsti spēj to mainīt.

Projekta izstrāde un ieviešana tika nodrošināta sadarbībā ar farmācijas uzņēmumu GlaxoSmithKline un nevalstisko organizāciju AGIHAS – atbalsta biedrību cilvēkiem, kuri dzīvo ar HIV.

Author image
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
Dalīties:

Mums uzticas

Atsauksmes par realizētajiem projektiem un sadarbību no LEAD partneriem

LEAD radošā komanda izveidoja drosmīgu un oriģinālu influenceru kampaņu, kas būtiski veicināja sabiedrības izpratni par HIV. Viņu uzdrīkstēšanās pārkāpt ierastos rāmjus un vienlaikus saglabāt cieņu pret tēmas jutīgumu bija atslēga veiksmīgai komunikācijai. Mēs jūtamies iedvesmoti un pateicīgi par šo sadarbību.

Andris Veiķenieks
Biedrības AGIHAS valdes priekšsēdētājs
Background image