Sociālā kampaņa „Jūties švaki? Ne vienmēr ir tik traki!”

Sociālā kampaņa „Jūties švaki? Ne vienmēr ir tik traki!”

2012. gadā kampaņa „Jūties švaki? Ne vienmēr ir tik traki!” ieguva trešo vietu Baltijas Sabiedrisko attiecību gada balvā „Baltic PR Awards” kategorijā „Valsts un nevalstiskais sektors”. Kampaņu LEAD īstenoja Veselības ministrijas uzdevumā.

Kampaņa tika balstīta uz daudziem vizuālajiem materiāliem un tajā izmantoti dažādi komunikācijas instrumenti. Galvenais mērķis bija informēt Latvijas iedzīvotājus par neatliekamās medicīniskās palīdzības jeb ātrās palīdzības darbības specifiku un par iespēju vienkāršāku saslimšanu gadījumos saņemt mediķu padomu, zvanot uz Ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni vai izmantot citas iespējas saņemt medicīnisko palīdzību.

LEAD organizēja preses konferenci, kura tika nodrošināta arī tiešsaistes režīmā, lai būtu pieejama arī reģionālajiem medijiem. Kā kampaņas centrālais objekts tika izveidota vizuāli informatīva izstāde „Kā rīkotos Tu?”. Tajā bija attēlotas deviņas dažādas situācijas un iespējamā rīcība šādos gadījumos. Izstāde eksponēta lielākajos tirdzniecības centros un Stradiņa slimnīcā.

Lai popularizētu kampaņu, izmantoti pilsētvides stendi, reklāma sabiedriskajā transportā, audio reklāma Latvijas radio, sociālie mediji, izgatavots animēts video klips, kas pārraidīts LTV1 un LTV7, izstrādāts dizains un nodrukātas vizītkartes un uzlīmes, kas izplatītas ar ātrās palīdzības, ģimenes ārstu, sociālo dienestu un pacientu biedrību palīdzību.