Sabiedrības iepazīstināšana ar Electrolux veļas žāvētāju

Sabiedrības iepazīstināšana ar Electrolux veļas žāvētāju

LEAD. Korporatīvā kounikācija kopā ar uzņēmumu Electrolux īstenoja kapmaņu, kuras lielākie izaicinājumi bija netradicionālā veidā iepazīstināt sabiedrību un medijus ar jauno Electrolux veļas žāvētāju un tā specifiskajām funkcijām, kā arī veicināt pozitīvu attieksmi pret uzņēmuma produktiem. Kampaņa tika īstenota visās trīs Baltijas valstīs vienlaicīgi.

Kampaņas uzdevumi bija:

  • Nodrošināt publicitāti medijos par Electrolux jauno veļas žāvētāju;
  • Veidot pozitīvu attieksmi pret Electrolux zīmolu un specifiskām konkrētā produkta funkcijām mērķauditorijās;
  • Radīt vēlmi sabiedrībai dalīties iespaidos par kampaņu un tās aktivitātēm biznesa vidē un sociālajos medijos.

Risinājums

Kampaņas laikā tika realizētas vairākas aktivitātes, no kurām spilgtākās bija:

  • Flashmobs biznesa konferencē, kurā drosmīgi, pat huligāniski, tika prezentēts jaunais produkts. Uzņemtie video tika popularizēti Youtube.com vietnē un izplatīti sociālajos medijos.
  • Pētījums sadarbībā ar SKDS visās Baltijas valstīs par to, kādi ir veiksmīgas biznesa personas noslēpumi un kāda ir to attieksme pret Electrolux veļas žāvētāju. Respondenti bija uzņēmēji un cilvēki ar augstiem ieņēmumiem. Aptaujāto skaits: 1210
  • Mediju pasākums, kas Latvijā notika Dienas Mediju redakcijā, kurā atradās aptuveni 100 žurnālisti; Igaunijā tas notika Electrolux ofisā, bet Lietuvā slavena lietuviešu dizainera mājās. Latvijā pēc preses konferences Dienas Mediju darbinieki vēl nedēļu varēja izmantot un testēt veļas žāvētāju. 
  • Sabiedrībā atpazīstami cilvēki testēja un izmēģināja jauno veļas žāvētāju un pēc tam ar informāciju dalījās sociālajos medijos. 
  • Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestam (VUGD) tika ziedoti Electrolux produkti, lai viņi varētu mazgāt savas uniformas. Ziedojums tika veikts, sadarbojoties ar raidījumu „Bez Tabu”.

Rezultāts

  • Baltijas valstīs kopā tika publicēti 30 raksti par Electrolux veļas žāvētāju. 
  • Mediju pasākumos piedalījās 120 žurnālisti.
  • 16 sabiedrībā atpazīstamas personības testētāja Electrolux produktu un dalījās savos sociālajos tīklos ar pozitīvu ziņu par veļas žāvētāju. 
  • Flashmob video no biznesa konferencēm ir apskatīts 43 274 reizes.
  • TV sižetu par ziedojumu VUGD vēroja 143 531  TV skatītāji.