Kampaņa "Dots devējam atdodas"

Kampaņa "Dots devējam atdodas"

Izaicinājums

  • Interesantā, inovatīvā un sabiedrībai saprotamā veidā veicināt vienu no Latvijas iedzīvotāju pamatpienākumiem – godprātīgu nodokļu nomaksu; 
  • Vienkāršiem piemēriem izskaidrot valsts budžeta veidošanu un nodokļu nozīmi tajā; 
  • Realizēt apjomīgu aktivitāšu kopumu nepilna mēneša laikā. 

Risinājums

  • Izveidota infrmatīva kampaņa, kuras sauklis un nosaukums ir „Dots devējam atdodas”;
  • Kampaņas atklāšanas pasākums notika netradicionālā vietā – dzīvoklī. Tajā piedalījās Finanšu ministrija, Valsts ieņēmumu dienests un akadēmiskās vides pārstāvji;
  • Kampaņas ietvaros norisinājās 5 semināri Latvijas lielāko pilsētu izglītības iestādēs, piesaistot skolēnus un studentus no tuvākajām apkārtnes skolām;
  • Lai veicinātu plašāku sabiedrības iesaisti, notika komunikācija sociālajos tīklos ( Facebook, Twitter), kuras ietvaros izveidota aplikācijas spēle „Dots devējam atdodas”, veikta aptauja un izstrādātas vairākas infografikas;
  • Izveidoti 5 reklāmas klipi, kuri uzrunāja sabiedrību TV kanālos ar vienkāršiem un ikdienišķiem piemēriem par nodokļu nomaksas nozīmi sadzīves situācijās.

Rezultāts

Kopumā kampaņas ietvaros elektroniskajos un drukātajos medijos bijušas 114 publikācijas, no tām: 

  • 60 sižeti televīzijā un radio par kampaņas aktivitātēm; 
  • 26 publikācijas tiešsaistes medijos par kampaņas aktivitātēm; 
  • 2 publikācijas nacionāla līmeņa presē par kampaņas aktivitātēm; 
  • 26 publikācijas reģionāla līmeņa presē par kampaņas aktivitātēm.

Sociālajos tīklos sasniedzām 55 904 lietotāju lielu auditoriju ( Facebook), kā arī par 265% paaugstināts sekotāju skaits Finanšu ministrijas Facebook lapai.