Baltika Latvija pētījums par latviešu ģērbšanās paradumiem

Baltika Latvija pētījums par latviešu ģērbšanās paradumiem

Izaicinājums

Modes biznesa uzņēmums Baltika Latvija sadarbībā ar pētījumu centru SKDS veica socioloģisko aptauju, lai noskaidrotu, kā ģērbjas iedzīvotāji Latvijā. Uzdevumi bija:

  • Parādīt, ka Baltika Latvija ir uzņēmums, kurš veiksmīgi darbojas modes biznesā un pārzina Latvijas iedzīvotāju ģērbšanās paradumus.
  • Rosināt diskusiju publiskajā telpā par modes tendencēm, ģērbšanās «knifiem» un modes saistību ar citām tautsaimniecības norisēm.
  • Veicināt uzņēmuma tēla atpazīstamību un popularizēt Baltika Latvija vadītāju kā modes eksperti un viedkļu līderi.

Risinājums

  • Sadarbībā ar SKDS visā Latvijā veikta 1000 respondentu aptauja par ģērbšanas paradumiem no dažādiem aspektiem.
  • Pētījuma rezultātu attēlošana infografikā.
  • Iegūto datu prezentācija pasākumā kopā ar modes biznesa profesionāļiem un mediju pārstāvjiem.
  • Pasākums, kurā notika dskusija ar Baltika Latvija direktori Marutu Ērgli, modes mākslinieku Gintu Budi un TC Spice direktori Iveta Lāci, kā arī modes žurnālistiem.

Rezultāts

  • Veiksmīga konference un pētījuma prezentācija modes pasaules pazinējiem, kuras dalībnieki bija modes stilisti un mākslinieki, modes žurnālisti un mediju redaktori.
  • 50 publikācijas par pasākumu un pētījuma rezultātiem Latvijas medijos.